Underwater Cities, czyli podwodny suchar (Rebel Times nr 142)

Wydaje mi się, że po ogłoszeniu nagrody Zaawansowana Gra Roku dla Pulsara 2849, mogłem być najszczęśliwszą osobą w Polsce, wyjąwszy oczywiście pracowników Rebela 🙂 Jestem wielkim fanem Pulsara, a Vladimir Suchy trafił do grona moich ulubionych projektantów. Z okazji premiery Podwodnych Miast, czyli polskiego wydania jego najnowszej gry, napisałem recenzję angielskiej wersji. Zapraszam do lektury (strona 26):

 

No dobrze, gra jest sucha, a jakość wydania woła o pomstę do nieba. Bardzo podobnie pisałem dwa numery temu o Newtonie, tam jednak mechanika uratowała grę. Jak wygląda sprawa w przypadku Underwater Cities?

 

W trakcie gry, mając na to trzydzieści akcji, będziemy starali się zbierać zasoby i rozbudowywać naszą sieć podwodnych miast. Miasta połączymy tunelami i otoczymy budynkami produkcyjnymi.

 

Cały numer znajdziecie pod poniższym linkiem:

0 Udostępnień